Arbetstider: Varje dag  08:00 - 16:00
sv



Villkor för Städtjänster

Välkommen till NGL AB! Vi är glada att erbjuda professionella städtjänster till kunder i Stockholm, Sverige. Genom att använda vår webbplats och boka våra tjänster godkänner du följande villkor. Läs dem noggrant innan du fortsätter med våra tjänster.

1. Avtal om tjänster:

1.1. NGL AB åtar sig att tillhandahålla städtjänster enligt de överenskomna villkoren med klienten.

1.2. Klienten åtar sig att tillhandahålla korrekt och fullständig information om fastigheten som ska städas för att vi ska kunna erbjuda den bästa möjliga servicen.

2. Bokning och Betalning:

2.1. Bokningar kan göras via vår webbplats eller genom att kontakta vårt kundsupportteam.

2.2. Betalning för tjänster ska erläggas före eller vid tidpunkten för tjänstens utförande om inte annat överenskommits.

2.3. Alla betalningar ska göras i den valuta som anges på vår webbplats.

2.4. Vid eventuella extra tjänster som begärs av klienten under städprocessen kan extra avgifter tillkomma.

3. Avbokning och ombokning:

3.1. Klienter kan avboka eller omboka en bokning genom att meddela NGL AB i god tid. Vänligen se vår avbokningspolicy för ytterligare detaljer.

3.2. NGL AB förbehåller sig rätten att debitera en avbokningsavgift om en bokning avbokas utan godtagbar förvarning.

4. Servicekvalitet och Kundnöjdhet:

4.1. NGL AB strävar efter att leverera högkvalitativa städtjänster till våra klienter. Om klienten inte är nöjd med den utförda tjänsten, måste de meddela oss inom 24 timmar efter tjänstens slutförande, och vi kommer att göra vårt bästa för att åtgärda eventuella problem.

4.2. Vi erbjuder inte återbetalningar men kan erbjuda omarbetning eller alternativa lösningar baserat på omständigheterna.

5. Ansvar:

5.1. NGL AB kommer inte att vara ansvarigt för skador som orsakats av befintliga förhållanden eller felaktigt material på klientens fastighet.

5.2. Trots att vi vidtar alla rimliga åtgärder kommer NGL AB inte att hållas ansvarigt för förlust, skada eller stöld av klientens egendom under eller efter utförandet av tjänsten.

5.3. Klienten åtar sig att säkra och skydda känsliga, värdefulla eller konfidentiella föremål innan städtjänsten utförs.

6. Säkerhet:

6.1. Av säkerhets- och försäkringsskäl kan vårt städlag avstå från att hantera farliga material eller utföra arbetsuppgifter som kan äventyra deras hälsa.

6.2. Klienter måste informera oss om eventuella potentiella säkerhetsrisker eller faror som finns på fastigheten.

7. Sekretess:

7.1. NGL AB respekterar klienternas integritet och kommer att hantera all personlig information i enlighet med tillämpliga dataskyddslagar och vår sekretesspolicy.

8. Ändringar i Villkoren:

8.1. NGL AB förbehåller sig rätten att ändra dessa villkor när som helst. Uppdaterade villkor kommer att publiceras på vår webbplats.

8.2. Klienter som fortsätter att använda våra tjänster efter eventuella ändringar av villkoren anses ha godkänt de uppdaterade villkoren.

9. Tillämplig Lag och Jurisdiktion:

9.1. Dessa villkor ska styras av och tolkas i enlighet med svensk lag.

9.2. Tvister som uppstår från dessa villkor eller användningen av våra tjänster ska underkastas Stockholms tingsrätts exklusiva jurisdiktion.

Genom att boka våra tjänster bekräftar du att du har läst, förstått och godkänt dessa villkor.

Senast uppdaterad: 27 juli 2023